فروشگاه سایت فروشگاه سایت فروشگاه سایت "دانلود آهنگ جدید حمید عسکری.یگانه.چاوشی.یاس.شاهین نجفی.شادمهر

javahermarket

 
كد تقويم
 
Fun &Love
every thing u want
 
 
سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:35 ::  نويسنده : mohammad

[ آبی و اناری ها ] : وداع گواردیولا؟!  
 
فرستنده مسعود در تاريخ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۴۴) (1242 بار خوانده شده)
آبی و اناری هامنبع: سایت توتال بارسا
مترجم: مسعود مسکنی / FCBarcelona.ir


تیم پس از یک هفته آشفتگی و ناراحتی، با دو باخت و یک تساوی که منجر به از دست دادن دو جام مهم لیگ اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا شد، به مدت دو روز در استراحت بود. زمانی که بازیکنان در حال ریکاوری بعد از این بازی های سخت بودند، پپ گواردیولا خبر داد که با ساندرو راسل، رئیس باشگاه پای میز مذاکره نشسته است تا در مورد ماندن یا نماندنش در این باشگاه، تصمیم قطعی بگیرد. در یک ملاقات که ظاهرا 3 ساعت به طول انجامید، خبرهای منتشره زیاد با روحیه هواداران سازگاری نداشت.

رسانه های اسپانیایی گزارش کرده اند که پپ در پایان فصل، پس از فینال کوپا دل ری، تیم را وداع خواهد گفت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

گزارش ها حاکی از آن است که راسل نهایت تلاش خود را برای نگه داشتن پپ در بارسلونا کرده است اما پاسخ پپ منفی بوده است و این بازیکن سابق بارسلونایی بر رفتن خود اصرار دارد.
 
     
  [ مصاحبه ] : اینیستا: «ما باز خواهیم گشت».  
 
فرستنده elika در تاريخ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۲:۱۴) (451 بار خوانده شده)
مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: الیکا چلانگری / FCBarcelona.ir


آندرس اینیستا پس از بازی سه شنبه شب سخن گفت و تصدیق کرد که «تیم تقریبا ضعیف بود اما ما بر خواهیم گشت و برای تمامی عنوان ها مبارزه خواهیم کرد». اینیستا گفت که فوتبال با بارسا مهربان نبوده اما تیم نیز موقعیت های بسیاری را از دست داد.

آندرس اینیستا بعد از بازی سه شنبه شب در استودیوی شبکه بارسا حاضر شد تا در برنامه ی ال میرادور صحبت کند. او توضیح داد: «برای ما به عنوان بازیکنانی که متعلق به مردم هستیم -مردمی که از باخت ناراحتند- آزار دهنده است؛ تمام مردمی که پشتیبان ما هستند. حس این که با وجود از دست دادن فینال لیگ قهرمانان هواداران همچنان با ما هستند فوق العاده است. تنها چیزی که اکنون می توانیم بگوییم این است که ما باز خواهیم گشت و برای تمامی عناوین مبارزه خواهیم کرد. ما امشب به اندازه کافی خوب نبودیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

«فوتبال با ما مهربان نبود»

اولین کاری که اینیستا کرد این بود که به چلسی به خاطر موفقیتشان تبریک گفت. ضمن این که برای شکست تاسف خورد و برخی از دلایل باخت را متذکر شد: «فوتبال با ما مهربان نبود. ما موقعیت های بسیاری داشتیم که نتیجه نداد و چلسی طی بازی های رفت و برگشت سه موقعیت داشت و سه گل به ثمر رساند». درمورد بازی سه شنبه اینیستا گفت: «ما همه چیز را امتحان کردیم. اما حتی زمانی که 10 نفره شدند نیز همه باهم به دفاع پرداختند».
 
     
  [ اخبار بارسا ] : برنده واقعی، گواردیولاست.  
 
فرستنده Samira در تاريخ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۰:۱۲) (690 بار خوانده شده)
اخبار بارسامنبع: سایت توتال بارسا
مترجم: سمیرا محمدی/ FCBarcelona.ir


زمانی که در نیوکمپ، با وجود باخت تیم، هواداران یک صدا، بارسا را تشویق می کنند؛ بهترین موفقیت برای گواردیولا و مردانش محسوب می شود. پس از چهارسال، این هواداران به چیزی فراتر از نتایج ایده آل دست یافتند؛ اشاعه سبک «بارسلونیسم»؛ سبکی عمیق و صادقانه در جامعه فوتبال و فراتر از آنچه اسکوربردها نشان می دهند.

نباید از واقع بینی دور شد؛ اما هوادار واقعی زمانی مشخص می شود که با وجود شکست تیمش، هنوز به آن تیم افتخار کند. با شناختی که از بارسلونا داریم، این تیم اگر به ارزش های خود وفادار بماند، باز هم به زودی به اوج بازخواهد گشت. همیشه در پشت موفقیت های بارسا، اندیشه ای راسخ و پروژه ای برنامه ریزی شده قرار داشته است. همین فلسفه نیز باعث شد که در 20 سال اخیر، باشگاه از یک نهاد کوچک رشد کرده و به یک معیار جهانی تبدیل شود. در نهایت، گواردیولا تعالی بخش این مکتب شد و درک درست از ورزش را به همگان نشان داد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

باتوجه به آنچه در نیوکمپ شاهد بودیم؛ به نظر می رسد گاهی عدالت فوتبال شکل نمی گیرد و هوادارن هم مطمئنا این موضوع را درک می کنند. اما مهمترین نکته این است که تا آخرین لحظه به تفکر خود ایمان داشته باشیم و پرچم فوتبال را با غرور بالا نگه داریم. یاد بگیریم چگونه باید برنده بود و چگونه با باخت ها برخورد کرد. این باشگاه به بلوغ خود رسیده است. درست است که گواردیولا این میدان را از دست داد اما آنچه باقی ماند، ارزشی فراتر از این جام دارد. از این لحظه به بعد، راسل و هیئت مدیره اش باید در صدد حفظ این مکتب باشند؛ بعضی تغییرات لازم هستند ولی منشا این پروژه نیاز به تغییر ندارد.
 
     
  [ آبی و اناری ها ] : ژاوی هرناندز به مدت 15 روز خارج از میادین  
 
فرستنده مسعود در تاريخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۱:۴۸) (547 بار خوانده شده)
آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مسعود مسکنی / FCBarcelona.ir


پس از تستهای پزشکی انجام شده صبح امروز، مشخص شد که در ماهیچه ساق پای چپ ژاوی پارگی جزئی وجود دارد.

ژاوی هرناندز بازی های باقی مانده لالیگا را، پس از آنکه مشخص شد وی از پارگی عضلانی در ساق پای چپ خود رنج می برد، از دست خواهد داد. وی به مدت 15 روز دور از میادین خواهد بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ژاوی هرناندز تاکنون در این فصل برای بارسا 47 بار به میدان رفته و 14 گل به ثمر رسانده است، اما او در تمامی هشت بازی اخیر، به استثنای دو بازی، تعویض شده است. ژاوی تمام فصل را از مشکل عضله سولئوس در پشت ساق پای خود، رنج می برد و بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرلورکوزن را به دلیل احساس همین مشکل در ساق پای راستش، از دست داد.
 
     
  [ عکسهای بارسا ] : عکس روز: «Mes Que Un Club».  
 
فرستنده CAPITAN در تاريخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۳۲) (1093 بار خوانده شده)
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
 
     
  [ امتیازات ] : بارسلونا 2-2 چلسی  
 
فرستنده شکیبا در تاريخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۶:۰۹) (785 بار خوانده شده)
امتیازاتمنبع: سایت توتال بارسا
مترجم: شکیبا رهنما / FCBarcelona.ir


رویای دفاع از قهرمانی سال پیش، برای بارسلونایی ها به طرز غیر منتظره ای نقش بر آب شد. دفاع هرکول وار چلسی شانس بارسلونا برای صعود به فینال را نابود کرد.

عملکرد بارسایی ها بد نبود، اما اشتباه های کودکانه در خط دفاع و از دست دادن موقعیت ها تیم را به سرازیری انداخت؛ دقیقا مثل هفته پیش در لندن. امتیازات بازیکنان به شرح زیر است:

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ویکتور والدس: 5.5

تنها واکنش خوبی که از او دیده شد، مهار شوت دروگبا از میانه زمین بود. می توانست روی هر دو گل چلسی بهتر عمل کند، به خصوص روی گل اول اصلا در حد نام خود نبود. هم چنین، غیر مستقیم پیکه را مجروح کرد و در کل شب خوبی را نداشت.
 
     
  [ لیگ قهرمانان ] : 46 شوت در برابر 12 شوت، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت.  
 
فرستنده elguaje7 در تاريخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۱۵) (440 بار خوانده شده)
لیگ قهرمانانمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: زینب بیژن زاده / FCBarcelona.ir


بارسا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، از لحاظ درصد در اختیار داشتن توپ، پاس های صحیح، شوت ها و کرنر ها و همچنین در بسیاری از جنبه های دیگر، نسبت به حریف خود برتر بود. تعداد پاس های صحیح ژاوی هرناندز در زمین نیوکمپ، از مجموع تعداد پاس های تمام بازیکنان چلسی بیشتر بود.

مطمئناً زمان زیادی از آخرین تساوی بارسا که منجر به حذف این تیم از رقابت ها در برابر لندنی ها شده است، می گذرد. آمار بازی رفت و برگشت، تفاوت فاحشی را بین دو تیم نشان می دهد. تنها آماری که به نفع چلسی بود، تعداد گل ها بود. تیم دی متئو در طول 180 دقیقه، از چهار موقعیت ممکن، 3 ضربه را به گل تبدیل کرد، درحالیکه بارسا تنها موفق شد 2 ضربه از 11 ضربه در چارچوب را به گل تبدیل کند. در مجموع بارسا 46 بار اقدام به شوت زنی کرد (24 بار در لندن و 22 بار در نیوکمپ)، در حالیکه چلسی تنها موفق به خلق 12 موقعیت شد (5 بار در لندن و 7 بار در نیوکمپ).

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مالکیت 73 درصدی توپ در مجموع دو بازی

آمار در اختیار داشتن توپ نیز حکایت از داستان مشابهی دارد. جایی که بارسا با بهره گیری از مالکیت توپ 73 درصدی در مجموع دو بازی موفق به رد و بدل کردن 1,537 پاس (782 پاس در دور رفت و 755 پاس در دور برگشت) شد که این آمار تقریبا 5 برابر تعداد پاس های چلسی یعنی 329 پاس (194 پاس در دور رفت و 135 پاس در دور برگشت) است. اگر چه در پایان، این آمار برای صعود کافی نبود؛ درست مثل تعداد کرنرها: 18 کرنر در برابر تنها 2 کرنر!
 
     
  [ مصاحبه ] : گواردیولا: «امسال سال ما نبود».  
 
فرستنده شکیبا در تاريخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۲۸) (582 بار خوانده شده)
مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: شکیبا رهنما / FCBarcelona.ir


با وجود حذف بارسا مقابل چلسی، پپ گواردیولا معتقد است تیم در هر دو بازی مقابل چلسی عملکرد فوق العاده ای داشته است. همچنین او از بازیکنان و هواداران به خاطر فداکاریشان تشکر کرد.

«امسال سال ما نبود. تنها چیزی که به ذهنم می آید تاسف است. شاید نتوانم به خوبی منظورم را منتقل کنم، به همین دلیل برداشتم از بازی را وقتی زمان بیشتری داشتیم خواهم گفت. در کل، در این دو بازی بسیار خوب بودیم». جوزپ گواردیولا این دو بازی را با قلب و ذهنش آنالیز کرد: «برای 180 دقیقه استثنایی بازی کردیم، ما هر چه از دستمان برمی آمد برای صعود انجام دادیم؛ تا به حال برای حضور در فینالی این اندازه تلاش نکرده بودیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

او اضافه کرد: «باید بدانیم اشکالاتمان چه بوده و آن ها را برطرف کنیم». مربی بارسا لحظاتی که صعود بارسا با دو گل زده موقتا تضمین شده بود را مورد بررسی قرار داد: «برتری 2-0 موجب سستی ما نشد، ما همچنان به حمله ادامه دادیم. کسی نمی تواند صاحب همه چیز باشد. این می تواند درسی باشد که از آن عبرت بگیریم».
 
     
  [ لیگ قهرمانان ] : سسک: «ما به روش بازیمان وفادار بودیم».  
 
فرستنده elika در تاريخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۰۱) (337 بار خوانده شده)
لیگ قهرمانانمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: الیکا چلانگری / FCBarcelona.ir


این هافبک آبی اناری از حمایت هواداران تشکر کرد و گفت که شکست امشب ضربه سختی برای بازیکنان بود. سسک به هم تیمی هایش توصیه کرد که به آینده بیندیشند و به فکر 4 بازی آخر لیگ و فینال جام پادشاهی باشند.

بازیکنان بارسلونا ناراحتند که نتوانستند به فینال لیگ قهرمانان راه یابند. سسک فابرگاس پس از بازی گفت: «این دردناک است که حذف شویم، زیرا ما تیم برتر زمین بودیم. نتیجه بازی در استمفورد بریج باعث حذف ما شد». با رسیدن بارسا به نتیجه ی 0-2 تیم به فکر مونیخ افتاد، اما چلسی دو موقعیتی که به دست آورد را به گل تبدیل کرد و بازی را تمام کرد. این هافبک آبی اناری گفت: «ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم، بر بازی تسلط داشتیم و موقعیت های بسیاری را به وجود آوردیم. ما شیوه بازی خود را قربانی نکردیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

شکستی بسیار سخت

سسک با صراحت گفت: «اینطور حذف شدن بسیار دردناک است، این که ببینیم شانس گل زنی بسیاری داشتیم». او ادامه داد: «این ضربه سختی است». اما این هافبک هم تیمی ها و هواداران را مطمئن ساخت که «ما باید سرمان را بالا بگیریم» و این که سال بعد «ما شانس این را خواهیم داشت تا کار های مهمی انجام دهیم». او اضافه کرد: «بازیکنان نشان داده اند که می توانند بهتر از این باشند».
 
     
  [ آبی و اناری ها ] : پیکه مرخص شد.  
 
فرستنده علی در تاريخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۲:۰۵) (262 بار خوانده شده)
آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی شکرانه / FCBarcelona.ir


وضعیت مدافع کاتالان بارسا در طول شب پس از بازی پیشرفت رضایت بخشی داشت و او صبح روز گذشته از بیمارستان مرخص شد. پیکه قبل از ارزیابی دوباره وضعیت جسمانی، یک هفته استراحت خواهد کرد.

جرارد پیکه پس از اینکه در بازی روز سه شنبه مقابل چلسی، در برخوردی با دروگبا و والدس در نیمه اول از بازی خارج شد، شب پس از بازی را در بیمارستان بارسلونا تحت نظر قرار گرفت و صبح روز گذشته پس از بهبود نسبی، از بیمارستان مرخص شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

این بازیکن برای اینکه دوباره کار خود را آغاز کند، یک هفته استراحت خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <حال وسرگرمی> Fun &Love و آدرس funlove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1