فروشگاه سایت فروشگاه سایت فروشگاه سایت "دانلود آهنگ جدید حمید عسکری.یگانه.چاوشی.یاس.شاهین نجفی.شادمهر

javahermarket

 
كد تقويم
 
Fun &Love
every thing u want
 
 
سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:38 ::  نويسنده : mohammad

[ امتیازات ] : رایو وایکانو 0-7 بارسلونا.  
 
فرستنده محمد مهدی در تاريخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۱۴) (648 بار خوانده شده)
امتیازاتمنبع: سایت توتال بارسا
مترجم: محمد تقی پور / FCBarcelona.ir


بارسلونا جشن قهرمانی مادرید را دسته کم چند روزی به عقب انداخت و با پیروزی پرگل در برابر رایو، مهر پایانی بر هفته ناامید کننده اش پس از حذف از لیگ قهرمانان و شکست در الکلاسیکو زد. تیم به نظر می رسد که با بدست آوردن امتیازات، در پی بهبود وضعیت خود است تا یکی از بهترین نمایش های فصل خود را به پایان ببرد.

در اینجا می توانید نمرات بازیکنان را مشاهده کنید.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

خوزه مانوئل پینتو: 8

پینتو، تعجب آور ترین انتخاب پپ با وجود ویکتور، بعد از عملکرد ضعیف در اوایل بازی، نمایش بسیار خوبی داشت. او چند توپگیری عالی و دقیق داشت و اجازه گلزنی به رایو نداد.
 
     
  [ مصاحبه ] : گواردیولا: «هر بازی تمرینی برای فینال است».  
 
فرستنده elika در تاريخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۱:۱۴) (577 بار خوانده شده)
مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: الیکا چلانگری / FCBarcelona.ir


این مربی به خاطر رفتاری که بازیکنان پس از شکست دادن رایو وایکانو با نتیجه 7-0 در وایکاس از خود نشان دادند، بسیار خشنود است. این مربی می گوید که بازی های باقیمانده لالیگا، به تیم کمک می کند تا برای فینال جام پادشاهی در 25 می آماده شوند. گواردیولا عملکرد پینتو را ستود: «مانند همیشه او بسیار خوب بازی کرد».

جوزپ گواردیولا اظهار کرد که بازی این یکشنبه مقابل رایو وایکانو اثباتی بود بر این که بارسا در طول سال های اخیر چه تیمی بوده است. او گفت: «یک بازی فوتبال همیشه در خیلی موارد سودمند است. ما می دانیم که مادرید قهرمان است [در لالیگا]، و اینکه این بازی اثباتی بود بر این که بارسا چه تیمی بوده و هست. بازیکنان من بسیار جدی بازی کردند و در طول بازی شرایط خوبی داشتند».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

او افزود: «تیم بسیار تلاش کرد و مقابل تیمی که در حال مبارزه برای ماندن در لیگ دسته یک است، جدی بازی کرد. بازیکنان می دانند که ما درحال آماده سازی برای فینال هستیم و می دانند که هرچیزی ارزش خودش را دارد. همه بازی ها مهم هستند». گواردیولا همچنین گفت که بازیکنانش به خاطر به ثمر رساندن 7 گل در بازی امروز بسیار خوش حال هستند. او گفت: «ما طی این سال ها گل های بسیاری به ثمر رساندیم که همه آن ها خوشایند است».
 
     
  [ عکسهای بارسا ] : عکس روز: «ارسال هدایا و کمک نقدی به آفریقا».  
 
فرستنده CAPITAN در تاريخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۴۵) (338 بار خوانده شده)
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
 
     
  [ گزارش بازی ] : رایو والکانو 0-7 بارسلونا: رکورد پیروزی در خارج از خانه.  
 
فرستنده برزخی در تاريخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۸:۲۹) (420 بار خوانده شده)
گزارش بازیمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پریماه کریمی / FCBarcelona.ir


بارسا با گلزنی مسی(2)، الکسیس، کیتا، پدرو(2) و تیاگو در دیداری که کاملا بر بازی مسلط بود، رکوردی دیگر در بازی خارج ازخانه در ورزشگاه والکاس ثبت کرد. علاوه براین، بازگشت آفلای به میادین فوتبال پس از مدت زمان طولانی، خبر خوبی برای هواداران بود.

این بازی فرصت مناسبی بود تا بارسا پس از دو شکست ناامید کننده در برابر تیمهای چلسی و رئال مادرید، عکس العمل مثبتی از خود نشان دهد؛ آنها با ارائه یک بازی کاملا تهاجمی، تیم رایو را کنار زدند و با سه گل نیمه اول را به پایان رساندند. گلهای مسی(2)، الکسیس، کیتا، پدرو(2) و تیاگو موجب شد تا تیم گواردیولا برد راحتی کسب کند و رکورد قبلی این تیم در ورزشگاه والکاس (1-4 در فصل 89/90) در طی 9 سال گذشته شکسته شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

کسب این نتیجه و بازگشت به دوران اوج، پس از پشت سر گذاشتن شکستهای دردناک، دلیل دیگری بر شخصیت تیم بود؛ اعلام خداحافظی گواردیولا با نمایش پر گل بارسلونا همراه شد و این برد باعث شد تا همچنان در فاصله 7 امتیازی صدر نشین باقی بمانند.
 
     
  [ مصاحبه ] : پویول: «تیتو بهترین خبر است».  
 
فرستنده Fighter در تاريخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۵۰) (517 بار خوانده شده)
مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مارال مجید زاده / FCBarcelona.ir


کاپیتان بارسا رضایت بازیکنان را از انتصاب تیتو ویلانوا بیان کرد: «او تیم را می شناسد و با فلسفه باشگاه بهتر از هرکس دیگری آشناست و مدت زمان زیادی است که کنار گواردیولا مشغول به کار است». پویول ادامه داد: «او ایده ال ترین فرد برای ادامه دادن کار است». پویول باور دارد که گواردیولا «عرصه جدیدی در فوتبال پدید آورد و فوتبال قبل از او و بعد از او با یکدیگر متفاوت هستند».

کارلس پویول در کنفرانس خبری روز شنبه صحبت کرد جایی که خبر حاکم در آن این بود که جوزپ گواردیولا از هدایت تیم اول کناره گیری کرده است و با تیتو ویلانوا جایگزین شده است. او تایید کرد که بازیکنان «خواستار این بودند که پپ ادامه دهد»، اما با توجه به دانش او در تصمیم گیری و دلیلی که پشت آن بود، او توضیح داد: «حقیقت اینکه تیتو مربی خواهد شد بهترین خبری است که می توانستیم بشنویم. او می تواند به ادامه این پروژه بپردازد و از حمایت تمام بازیکنان برخوردار خواهد بود».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

حرکت رو به جلو

پویول همچنین درباره رضایت خود از انتخاب تیتو ویلانوا اینچنین توضیح داد: «او تیم و فلسفه بازی ما را بهتر از هرکس دیگری می شناسد. او دانش بالایی درباره فوتبال دارد و شانه به شانه پپ در تمام این مدت کار کرده است. او کم و بیش اینگونه کار خواهد کرد. فلسفه و ایده ها مثل قبل خواهد بود. او ایده آل ترین فرد برای ادامه دادن مسیر است».
 
     
  [ گزارش بازی ] : رایو وایاکانو 0-7 بارسلونا [ هفته 36 | لالیگا ]  
 
فرستنده Gandalf The White در تاريخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱:۵۳) (1606 بار خوانده شده)
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
 
     
  [ لالیگا ] : رایو وایکانو - بارسلونا: نگاه بارسا برای بازگشت به دوران اوج در وایکاس.  
 
فرستنده nahid در تاريخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۵۶) (586 بار خوانده شده)
لالیگامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ناهید رحیمی / FCBarcelona.ir


اف سی بارسلونا در پایان هفته با حذف از لیگ قهرمانان و انتصاب تیتو ویلانوا به عنوان مربی جدید، راس ساعت 21:30 دقیقه به وقت محلی در مقابل رایو قرار می گیرد.

تیم نیازمند برگشتن به وضعیت قبلی در وایکاس است؛ اف سی بارسلونا پس از تحمل دو شکست در برابر تیمهای رئال مادرید و چلسی به ترتیب در لالیگا و لیگ قهرمانان، برای بازگشت به وضعیت ایده آل در مادرید به مصاف رایو می رود. همانطور که در روز جمعه اعلام شد جوزپ گوادیولا از سمت خود کناره گیری می کند و به جای او تیتو بر سر کار می آید. تغییر طراحی ایجاد شده برای ادامه فرمول موفقیت آمیز فصل اخیر است و مسابقه مقابل رایو اولین بازی پس از همه گیر شدن خبر خداحافظی گواردیولاست.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

لیست 19 نفره تیم

لیست 19 نفره پپ گواردیولا (یک بازیکن قبل از مسابقه حذف خواهد شد) شامل 16 عضو ارشد تیم (همه به جز مصدومین از قبیل فونتاس، ویا، آبیدال، ژاوی و پیکه ) به همراه بارترا، مونتویا و تیو از بارسا ب است. این اولین بار است که دو تیم در لیگ در استادیوم وایکاس بعد از فصل 2002/03 که رایو در دسته برتر بود به مصاف هم می روند. رایو در آن بازی با نتیجع 1-0 پیروز شده بود.
 
     
  [ عکسهای بارسا ] : عکس روز: «سرمربی جدید بارسا».  
 
فرستنده CAPITAN در تاريخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۷:۱۰) (891 بار خوانده شده)
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
 
     
  [ تمرینات ] : لیست بازیکنان برای رویارویی با رایو وایکانو.  
 
فرستنده محمد مهدی در تاريخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۵:۲۸) (342 بار خوانده شده)
تمریناتمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: محمد تقی پور / FCBarcelona.ir


بارترا، مونتویا و تیو از تیم ب در کنار 16 بازیکن دیگر تیم اصلی در روز یکشنبه برای مقابله با رایو وایکانو در لیست قرار گرفتند.

جوزپ گواردیولا 19 بازیکن برای سفر به مادرید و رویارویی با تیم رایو در روز یکشنبه را فراخوانده است. این بازیکنان شامل 16 بازیکن از تیم اول به اضافه مونتویا، بارترا و تیو از بارسای ب هستند. ویا، پیکه، آبیدال، فونتاس و ژاوی همگی مصدوم هستند؛ مربی مجبور است برای مسابقه یکی از بازیکنان را از لیست خط بزند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

آخرین تمرین قبل از بازی

بازیکنان آخرین جلسه تمرینی خود را شنبه صبح در ورزشگاه خوان گمپر قبل از اعلام لیست توسط پپ انجام دادند.
 
     
  [ اخبار بارسا ] : ویلانوا جانشین گواردیولا.  
 
فرستنده Fighter در تاريخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۲:۰۸) (932 بار خوانده شده)
اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مارال مجید زاده / FCBarcelona.ir


پپ گواردیولا به تیم و رئیس باشگاه اعلام کرد که بعد از 30 ژوئن، زمانی که قراردادش به پایان می رسد، در باشگاه نمی ماند. ساندرو راسل، آندونی زوبی زارتا و گواردیولا در کنفرانس خبری در نیوکمپ حاضر شدند. همچنین به خبرنگاران اعلام شد که تیتو ویلانوا مربی بعدی بارسا خواهد بود.

پپ گواردیولا در 30 ژوئن، بعد از 4 سال هدایت تیم اول باشگاه را ترک خواهد کرد و باشگاه تصمیم گرفت که جانشین او تیتو ویلانوا باشد. گواردیولا به تیم و رئیس باشگاه ساندرو راسل قبل از تمرین جمعه صبح در سنت خوان دسپی، تصمیم خود را اعلام کرد. بعد از آن، راسل، گواردیولا و زوبی زارتا در اتاق کنفرانس خبری ریکارد مکنسچز در نیوکمپ حضور پیدا کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

این کنفرانس با وجود حضور اعضای هیئت مدیره و 4 کاپیتان اول بارسا به نمایندگی از بازیکنان و انبوه بسیاری از رسانه ها به کنفرانسی عظیم و پرسر و صدا تبدیل شده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <حال وسرگرمی> Fun &Love و آدرس funlove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1