فروشگاه سایت فروشگاه سایت فروشگاه سایت "دانلود آهنگ جدید حمید عسکری.یگانه.چاوشی.یاس.شاهین نجفی.شادمهر

javahermarket

 
كد تقويم
 
Fun &Love
every thing u want
 
 
سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:41 ::  نويسنده : mohammad

[ مصاحبه ] : گواردیولا: «ثبات چند ساله ما، مهم ترین هدف مان محسوب می شود».  
 
فرستنده Samira در تاريخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۱:۰۵) (450 بار خوانده شده)
مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سمیرا محمدی / FCBarcelona.ir


مربی بارسا، از تلاش فراوان بازیکنانش، حتی پس از، از دست دادن عنوان قهرمانی لالیگا، با وجود بازی های متعدد، کاملا راضی بود. مربی همچنین، از هواداران تشکر کرد که در طول سال ها، همواره حامی او بوده اند.

جوزپ گواردیولا، بزرگترین موفقیت این چهار سال را، نظر مثبت اهالی فوتبال نسبت به تیم دانست: «مردم کاملا آگاه هستند، آنها با دیدن تلاش فراوان تیم، به ما خرده نخواهند گرفت. اینکه در طول این چهار سال، عده کمی توانستند به انتقاد از تیم بپردازند، موفقیتی بزرگ قلمداد می شود. بارسا همیشه برای برد تلاش کرده است». مربی با توجه به رکوردهای شکسته شده، ثبات چند ساله را مهم ترین هدف تیم خود، بیان کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

هدف پیش رو: جام حذفی

گواردیولا، شیوه بازیکنانش در برابر مالاگا را ستود: «حفظ روش بازی، در صورتی که می دانیم، لالیگا برایمان تمام شده است، هرگز آسان نیست. بازی خوب دیگری را انجام دادیم که هواداران نیز از آن راضی بودند. در ادامه، باید دو بازی باقی مانده را انجام دهیم و بعد به هدف بزرگترمان، قهرمانی جام حذفی فکر کنیم».
 
     
  [ گزارش بازی ] : بارسلونا 4-1 مالاگا [ هفته 20 | لالیگا ]  
 
فرستنده Gandalf The White در تاريخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۲۲) (1224 بار خوانده شده)
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
 
     
  [ لالیگا ] : تمرکز بر مالاگا.  
 
فرستنده شکیبا در تاريخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۳:۳۱) (198 بار خوانده شده)
لالیگامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: شکیبا رهنما / FCBarcelona.ir


حریفان بارسا در بازی امشب به دنبال کسب جواز برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا هستند، در حالی که در دو سال گذشته به کمک هزینه های میلیونی دارنده قطری این باشگاه، شیخ عبدالله بن ناصر التانی پیشرفت چشمگیری داشته اند و تا به اینجا، فصل بسار خوبی را پشت سر گذاشته اند.

تاریخ

تاسیس این باشگاه به دهه 40 برمی گردد. نام CD Malaga سال 1992 به دلیل مشکلات اقتصادی به نام Malaga CF تغییر کرد. آنها در اوایل دهه 70 به موفقیت هایی دست یافتند و هفت فصل از برترین تیم های لیگ بودند اما بهترین اتفاقی که در قرن 21 برای آنها افتاده است، قهرمانی در اینترتوتو کاپ سال 2002 تحت رهبری خواکین پیرو می باشد. آنها از سال 1999 تا 2006 با تیم های رده اول اسپانیا رقابت می کردند و تنها برای دو سال به دسته پایین تر سقوط کردند و سال 2008 دوباره به لالیگا بازگشتند. بزرگترین خوش شانسی آنها تابستان 2010 بود، سالی که شیخ عبدالله بن ناصر التانی طبق گزارشات 36 میلیون یورو برای خرید بازیکنان بزرگ و مربی هزینه کرد. این خرید های بزرگ با خسوالدو فریرا و مانوئل پیگرینی شروع شد و نام های بزرگی مانند مارتین دمی کلیس، خولیو باپتیستا، رود فن نیسلتروی و سانتی کازورلا آن را کامل کردند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

این فصل

برد 1-0 مقابل والنسیا روز یک شنبه برای این تیم راه تصاحب رده سوم جدول را هموار نمود. امتیاز مساوی این دو تیم موجب می شود که مالاگا انگیزه بیشتری داشته باشد. حال آنکه، با کسب یک برد از پنج بازی قبل از والنسیا، تیم چندان کوبنده ای محسوب نمی شوند. همچنین، از 17 بازی تنها 16 امتیاز کسب کرده اند و تنها مایورکا، راسینگ، ختافه و اسپانیول را شکست داده اند.
 
     
  [ مصاحبه ] : گواردیولا: «این تغییر بی عیب و نقص بوده است».  
 
فرستنده elika در تاريخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۱:۴۴) (491 بار خوانده شده)
مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: الیکا چلانگری / FCBarcelona.ir


گواردیولا روشی که باشگاه در تغییر مربی اعمال کرد را ستود. او همچنین گفت که تیتو «برای چالش پیش رو بسیار مشتاق است». این مربی توضیح داد که سه بازی آخر بارسا در لالیگا تمرینی خواهد بود برای بازی فینال کوپا دل ری مقابل اتلتیکو مادرید.

پپ گواردیولا به مطبوعات یادآوری کرد که به غیر از امروز، او هشت کنفرانس مطبوعاتی دیگر به عنوان سرمربی بارسا خواهد داشت. مربی بارسا از کنفرانس مطبوعاتی این سه شنبه استفاده کرد تا درمورد بازی مقابل مالاگا، چگونگی آماده شدن تیم برای بازی های باقیمانده فصل و مسلماً زمان ترک باشگاه صحبت کند. مربی بارسا گفت: «برخورد بارسا در رابطه با این تغییر بی عیب و نقص بوده است. تیتو برای چالش پیش رو بسیار مشتاق است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پس از بیانیه هفته گذشته مبنی بر اینکه تیتو ویلانوا زمام بارسا را در دست خواهد گرفت، گواردیولا گفت: «ارتباط من با او هیچ تغییری نکرده است. ما روند همیشگیمان را طی می کنیم و من در کنار او هستم. من می خواهم که تیتو بداند من به او نزدیک خواهم بود». این مربی همینطور گفت که «خستگی من به خاطر کار هر روز با تیم برای دستیابی به عنوان ها است». درمورد وداعش در نیوکمپ -دو بازی بعدی بارسا در خانه خواهد بود- گفت: «من همیشه باور دارم که همه چیز باید به طور طبیعی انجام شود. این کاری است که ما خواهیم کرد».
 
     
  [ آبی و اناری ها ] : الکسیس بازی بارسا-مالاگا را از دست داد.  
 
فرستنده nahid در تاريخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۲۱) (235 بار خوانده شده)
آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ناهید رحیمی / FCBarcelona.ir


آزمایشات پزشکی گرفته شده در بعد از ظهر دیروز تایید می کند که الکسیس بازی امروز را از دست می دهد. پیکه با از دست دادن بازی هفته گذشته، یک هفته استراحت کرد و حالا در دوره نقاهت بدون آسیب به سر می برد، اما در مقابل مالاگا بازی نخواهد کرد. والدس که در این دوشنبه دچار تب شده بود، بعد از ظهر دیروز به تمرین بازگشت.

الکسیس سانچز توانایی بازی مقابل مالاگا در روز چهارشنبه ندارد. بعد از ظهر دیروز این بازیکن تحت آزمایشات مختلف برای بررسی هماتوم (هماتوم: اصطلاح پزشکی، تومر و یا غده محتوی خون خارج شده از رگها) ناشی از کوفتگی بر روی ران پای سمت چپش قرار گرفت. طبق گفته تیم پزشکی باشگاه، نتایج بدست آمده تایید می کند که او نمی تواند در بازی امروز تیم را همراهی کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پیکه بهبود یافته، اما بازی نخواهد کرد

جرارد پیکه نیز بازی امروز را از دست خواهد داد. وضعیت این بازیکن پس از یک هفته استراحت بسیار مطلوب است. اکنون پیکه به تمرینات بازگشته است و تمرینات شخصی خود را بدون تیم دنبال می کند. او بازی مقابل مالاگا را از دست داد، ولی خود را آماده می کند که بتواند آخر هفته به مصاف اسپانیول برود.
 
     
  [ عکسهای بارسا ] : عکس روز: «سالگرد الکلاسیکوی تاریخی؛ رئال مادرید 2-6 بارسلونا».  
 
فرستنده CAPITAN در تاريخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۶:۵۹) (560 بار خوانده شده)
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
 
     
  [ آبی و اناری ها ] : والدس به رکورد 5 زامورای رمالست رسید.  
 
فرستنده Fighter در تاريخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۱:۴۴) (577 بار خوانده شده)
آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مارال مجید زاده / FCBarcelona.ir


دروازه بان بارسا به دنبال کسب پنجمین عنوان زامورای خودش است تا بتواند با رکورد اسطوره باشگاه آنتونی رامالست برابری کند. والدس همچنین اولین کسی است که چهارمین عنوان پی در پی را برای بهترین دروزاه بان لالیگا کسب می کند.

اگر پینتو خوش شانس باشد و بتواند 3 بازی باقیمانده لیگ را بازی کند، ویکتور والدس پنجمین عنوان زامورا را برای بهترین دروازه بان اسپانیا کسب می کند. این همچنین چهارمین عنوان پی در پی اوست که می تواند با رکورد اسطوره اف سی بارسلونا آنتونی رامالست، که این عنوان را در فصل های 1951/52، 1955/56، 1956/57، 1958/59 و 1959/60 کسب کرد، برابری کند. با توجه به صحبتهای گواردیولا، پینتو در سه بازی باقیمانده درون دروازه بارسا خواهد بود. گواردیولا در این مورد اظهار کرده است: «من باید به دروازه بانی که ما را به سه فینال جام حذفی در این چهار سال برده است، زمان کافی بدهم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

رامالست در شماره 43 مجله بارسا در اکتبر 2010 گفت: «رکوردها برای شکستن به وجود می آیند». شماره یک بارسا گفت: «هر زمانی که من آنتونی را ملاقات می کردم، او همیشه صریح می گفت که به من ایمان دارد. حتی از اولین روز به من اطمینان داشت و من از او به این خاطر سپاسگذارم. این همیشه باعث دلگرمی و نعمت است که کسی چنین حمایتی از شما بکند».
 
     
  [ اخبار بارسا ] : رایو والکانو 0-7 بارسلونا: آمار و ارقام.  
 
فرستنده nahid در تاريخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۱:۲۷) (527 بار خوانده شده)
اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ناهید رحیمی / FCBarcelona.ir


در بازی یکشنبه، شاهد رسیدن مسی به 43 گل در فصل جاری و حضور دوباره آفلای پس از غیبت طولانی بر زمین بودیم.

جزئیات بازی به صورت زیر است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

• رقابت بر سر بدست آوردن پی چی چی ادامه دارد و لئو مسی با به ثمر رساندن 2 گل، مجموع گلهای زده خود را به عدد 43 رساند و در کنار کریستیانو رونالدو قرار گرفت.
 
     
  [ عکسهای بارسا ] : عکس روز: «جوانان آینده دار لاماسیا».  
 
فرستنده CAPITAN در تاريخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۸:۵۲) (551 بار خوانده شده)
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
 
     
  [ تمرینات ] : حضور الکسیس در هاله ای از ابهام.  
 
فرستنده برزخی در تاريخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۶:۱۹) (391 بار خوانده شده)
تمریناتمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: پریماه کریمی / FCBarcelona.ir


ضربه شدیدی بر پای چپ الکسیس سانچز وارد شده است و او تحت نظر خواهد بود تا در مورد حضور و یا عدم حضورش در بازی چهارشنبه شب در برابر مالاگا تصمیم گیری شود. ویکتور والدس نیز به دلیل بیماری و تب شدید تمرین نکرد.

تیم بارسلونا پس از برد در برابر رایو در تمرینات شرکت کرد. در این تمرین دو نفر غایب بودند؛ الکسیس سانچز که ضربه شدیدی به پایش وارد شده بود و ویکتور والدز که بیماری شدیدی داشت. حضور مهاجم شیلیایی در بازی چهارشنبه شب در هاله ای از ابهام قرار دارد، به همین دلیل پزشکان باشگاه قبل از هر گونه تصمیم گیری، او را تحت نظر قرار خواهند داد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

تمرین سبک برای قهرمانان شنبه شب

بازیکنانی که روز شنبه در بازی حضور داشتند، تمرین سبکی انجام دادند؛ در حالی که باقی بازیکنان به همراه 10 نفر از تیم بارسا ب یعنی مونتویا، بارترا، تیو (هر سه در بازی مقابل رایو در ترکیب بودند)، رودری، کارمونا، اوریل راسل، اسپینوزا، لوباتو، سرگی گومز و ماسیپ برای بازی چهارشنبه شب تمرینات آماده سازی را انجام دادند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <حال وسرگرمی> Fun &Love و آدرس funlove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1