فروشگاه سایت فروشگاه سایت فروشگاه سایت "دانلود آهنگ جدید حمید عسکری.یگانه.چاوشی.یاس.شاهین نجفی.شادمهر

javahermarket

 
كد تقويم
 
Fun &Love
every thing u want
 
 
سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:41 ::  نويسنده : mohammad

[ آبی و اناری ها ] : مسی، گلزن فوق العاده.  
 
فرستنده علی در تاريخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۲:۰۰) (101 بار خوانده شده)
آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی شکرانه / FCBarcelona.ir


فوق ستاره آرژانتینی در این فصل بیش از هر زمان دیگری گلزنی کرده است و تا اینجای کار، به تنهایی بیشتر از 13 تیم لالیگایی به گل رسیده است. 9 گلی که وی در سه بازی گذشته اش به ثمر رسانده به این معنی است که او از 49 برنده گذشته جایزه پیچیچی، بیش از دو برابر گلزنی کرده است. مسی در سه بازی گذشته اش موفق به زدن 9 گل شده است که این دومین رکورد او از این حیث در باشگاه محسوب می شود. همچنین در لالیگای این فصل تنها 6 تیم موفق شده اند که بیشتر از مسی گلزنی کنند.

لئو مسی با به ثمر رساندن دو گل در برابر رایو، سه گل مقابل مالاگا و چهار گل به اسپانیول در روز شنبه، در سه بازی اخیر خود موفق شده است 9 بار دروازه حریفان را باز کند، از این نظر، این آمار، دومین رکورد برتر این بازیکن به حساب می آید. تنها آمار برتر او نسبت به این رکورد، 10 گلی بود که وی در سه بازی متوالی به ثمر رساند که عبارتند از: والنسیا (5-1، 4 گل)، اتلتیکو مادرید (2-1، 1 گل) و بایر لورکوزن ( 7-1، 5 گل).

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

گلزنی بیش از 13 تیم

9 گلی که او در بازیهای اخیرش به ثمر رساند، در هفته گذشته تعداد گلهایش را در لالیگا از 41 به 50 رساند. میزان گلزنی او در لالیگای این فصل، بیش از 13 تیم حاضر در این لیگ می باشد. ریسینگ با تنها 26 گل تیمی می باشد که کمترین گل را در این فصل به ثمر رسانده است؛ این آمار نزدیک به نصف تعداد گلهای مسی است. تنها شش تیم در این فصل بیشتر از این بازیکن به گل رسیده اند: مادرید (117)، والنسیا (59)، مالاگا (53)، بیلبائو (52)، رایو وایکانو (52) و لوانته (51). اگر مسی بتواند هفته آینده هت تریک دیگری را به نام خودش به ثبت برساند، می تواند از سه تیم دیگر - در صورت گل نزدن آن ها - پیشی بگیرد.
 
     
  [ آبی و اناری ها ] : کارلس پویول فینال کوپا دل ری را از دست داد.  
 
فرستنده مسعود در تاريخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۱:۵۹) (63 بار خوانده شده)
آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مسعود مسکنی / FCBarcelona.ir


مدافع بارسا، که زانوی چپش تحت عمل آرتوسکوپی قرار خواهد گرفت، شش هفته از میادین به دور خواهد بود.

کارلس پویول در 25 ام ماه می، نمی تواند در فینال کوپا دل ری مقابل بیلبائو حضور داشته باشد. کادر پزشکی تیم اطلاع داد که این بازیکن بازی مقابل اسپانیول را با احساس درد در زانوی چپ خود به پایان رسانید. پزشکان اینطور اظهار کردند: «پس از آزمایشهای تکمیلی، یه این نتیجه رسیدیم که وی باید روز شنبه 12 می، تحت عمل آرتوسکوپی قرار بگیرد». این عمل توسط دکتر رامون کوگات صورت خواهد گرفت و به نظر می رسد این مدافع کاتالانی به 6 هفته استراحت نیاز خواهد داشت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

44 بازی در این فصل

کاپیتان بارسا، پس از از دست دادن کل نیم فصل دوم فصل 2010/11، در اولین روز ماه ژوئن زانوی پای چپ خود را به دست تیغ جراحان سپرد. وی در 13 سپتامبر در بازی مقابل آث میلان، دوباره پا در مستطیل سبز گذاشت. از آن زمان، پویول عملا یک مهره همیشه حاضر در برنامه های پپ بوده است. در فصل 2011/12 این مدافع در 44 بازی - 26 بازی در لالیگا، 9 بازی در لیگ قهرمانان اروپا، 7 بازی در جام حذفی اسپانیا و 2 بازی در جام باشگاههای جهان - حضور داشته است. وی 5 گل نیز به ثمر رسانده است.
 
     
  [ اخبار بارسا ] : تکریم پپ گواردیولا، کانون توجه رسانه های ورزشی سراسر دنیا.  
 
فرستنده تارا_تاج در تاريخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۱:۳۲) (97 بار خوانده شده)
اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: تارا تاج / FCBarcelona.ir


روز گذشته اکثر رسانه ها، مخصوصا رسانه های کاتالونیا، صفحه اصلی خود را به خداحافظی مربی بارسا اختصاص دادند. لئو مسی نیز با رسیدن به 50 گل در لالیگا، کانون توجه بود. «فراموش نشدنی» و «به زودی شما را خواهم دید» بیشتر سرتیتر روزنامه های دنیا را تشکیل می دادند.

پنج می هرگز از ذهن هواداران بارسا پاک نخواهد شد. در این روز جوزپ گواردیولا برای آخرین بار تیمش را در نیوکمپ و در یک بازی کاملا احساسی مقابل اسپانیول رهبری می کرد. وداع گواردیولا با نیوکمپ کانون توجه اصلی صبح امروز رسانه های سراسر دنیا بود و به همین خاطر متن سخنرانی او و جشنواره گل مسی روی صفحه اصلی اکثر مطبوعات سراسر دنیا قرار گرفت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

روز گذشته، روزنامه های کاتالونیا من جمله اسپورت و الموندو دیپورتیوو، صفحه اصلی خود را به مراسم باشکوه خداحافظی پپ گواردیولا در نیوکمپ اختصاص داده بودند. چهار گل مسی نیز مزید بر علت شده بود تا این روزنامه ها به صورت گسترده تری این مراسم را برای علاقه مندان بازتاب دهند. رسانه های بین المللی سراسر دنیا نیز در صفحه اصلی خود از نمایش عالی ستاره آرژانتینی آبی و اناری پوشان که در یک فصل لالیگا به رکورد بی نظیر 50 گل دست یافته بود، نوشتند.
 
     
  [ آبی و اناری ها ] : متشکریم پپ، ثبت رکوردی جهانی.  
 
فرستنده تارا_تاج در تاريخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۴:۵۱) (289 بار خوانده شده)
آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: تارا تاج / FCBarcelona.ir


صدها هزار پیام محبت آمیز در حمایت از پپ گواردیولا از سوی کابران شبکه های اجتماعی تویتر، فیسبوک و غیره برای این مربی محبوب فرستاده شده است. عبارت graciesPep# – متشکریم پپ – از نظر تعداد بازدید در شبکه تویتر یک رکورد جهانی را به خود اختصاص داد.

خبر وداع جوزپ گواردیولا در نیوکمپ، در شبکه های اجتماعی نیز بازتاب گسترده ای داشت. در حالیکه هزاران هوادار بارسا از طریق حضور خود در استادیوم عواطف خود را نسبت به گواردیولا ابراز می کردند، کاربران بسیاری از سراسر دنیا هم بصورت آنلاین به حمایت خود از مربی محبوب آبی واناری پوشان برخاستند. همزمان با بازی بارسا - اسپانیول، عبارت graciesPep# – متشکریم پپ – در تویتر از نظر تعداد بازدید، یک رکود جهانی را ثبت کرد. از ساعت 20:00 (همزمان با شروع بازی) بر تعداد کاربرانی که در تویتر به حمایت از گواردیولا می پرداختند همچنان اضافه می شد. بر اساس آماری که از شبکه توتیر بدست آمده بود، تعداد مشتاقان گواردیولا در این شبکه از 3,100 در ساعت 20:00 به 55,000 نفر در ساعت 23:45 افزایش یافت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

همچنین بسیاری از هواداران گواردیولا در شبکه های اجتماعی بودند که در صفحات دیگر به حمایت از این مربی می پرداختند. بعضی از آنها در صفحات اجتماعی مربوط به بازیکنان اصلی تیم از مربی بارسا تشکر کردند. آندرس اینیستا یکی از این بازیکنان بود که در صفحه شخصی خود نوشته بود: «پایانی خاطره انگیز در ورزشگاه خانگی. متشکریم، مربی عزیز».
 
     
  [ عکسهای بارسا ] : عکس روز: «جامهای متعدد برای بارسا».  
 
فرستنده CAPITAN در تاريخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۱۰) (229 بار خوانده شده)
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
 
     
  [ اخبار بارسا ] : گواردیولا با خانواده اش در شب وداع با نیوکمپ.  
 
فرستنده محمد مهدی در تاريخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۲:۲۳) (325 بار خوانده شده)
اخبار بارسامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: محمد تقی پور / FCBarcelona.ir


گواردیولا بعد از خداحافظی نهایی اش با هواداران، همراه با خانواده و دوستان نزدیکش به زمین نیوکمپ بازگشت تا به همراه آنها آخرین حضور در نیوکمپ را تجربه کند.

هیجان و احساسات شب گذشته هرگز به این زودی ها از خاطره پپ پاک نخواهد شد. خانه او، مردم او و حامیان و پشتیبانان وی در آخرین بازی در نیوکمپ به ستایش و تحسین وی پرداختند. پپ بعد از شلوغی و تجمع مردم ورزشگاه را ترک کرد و وقتی که اکثر نورافکن های ورزشگاه به حالت خاموش در آمد، با همسر و سه فرزندش به زمین نیوکمپ بازگشتند. این تشریفات، زمانی که پپ در سال 2001 به عنوان بازیکن از فوتبال خداحافظی کرد، هم تکرار شده بود؛ همسر و فرزندانش 11 سال پیش نیز در کنارش ایستاده بودند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پپ و همسرش بعد از گذراندن چند دقیقه روی زمین چمن نیوکمپ، با فرزندانشان به سمت نیمکت های ورزشگاه حرکت کردند. با گذشت زمان اعضای خانواده و دوستان نزدیکش به آرامی دور مربی جمع شدند تا حمایت هایشان را به مربی نشان دهند. درست قبل از اینکه پپ و نزدیکانش ورزشگاه را ترک کنند، خود را برای یکی از آخرین عکس های یادگاری در نیوکمپ آماده کردند.
 
     
  [ مصاحبه ] : ماسکرانو: «با وجود گواردیولا، قبل و بعدی در حرفه من به وجود آمد».  
 
فرستنده elika در تاريخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۹:۴۰) (383 بار خوانده شده)
مصاحبهمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: الیکا چلانگری / FCBarcelona.ir


این بازیکن دلایل گواردیولا برای کناره گیری از مربیگری را قانع کننده دانست و از او به خاطر تمام آن چیزی که به او آموخت، تشکر کرد. ماسکرانو همچنین درمورد رکورد 50 گل لیگ مسی- 72 گل در کل رقابت ها- تا اینجای فصل صحبت کرد. او همینطور فعالیت های پشت پرده تیتو ویلانوا را متذکر شد: «او چیز های بسیاری به تیم افزود».

در صحبت های بعد از پیروزی در دربی مقابل اسپانیول، ماسکرانو به بارسا تی وی گفت که بازیکنان در طول مراسم وداع گواردیولا، لحظاتی احساسی را تجربه کردند. او در مصاحبه ای با ال مارکادور بارسا تی وی، احساسات بازیکنان را نسبت به این مربی در حال عزیمت جمع بندی کرد: «گواردیولا به من خیلی چیزها آموخت. او یکی از مربیانی است که بیشترین تاثیر را بر من گذاشته است. او موقعیت من را تغییر داد و از آن موقع قبل و بعدی در حرفه من به وجود آمده است». از زمانی که ماسکرانو به بارسا پیوست، توسط گواردیولا به پست دفاع میانی گماشته شد و از پیشرفتی بزرگ در تیم لذت برد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

ماسکرانو دلیل تصمیم گواردیولا را یک انتخاب شخصی که تنها به خود این مربی مربوط است بیان کرد، اما از تفکر برخی مطبوعات ورزشی در طول فصل انتقاد کرد: «این مسئله ای بسیار قدیمی است. موضوع خاصی در برد یک تیم وجود ندارد. این موضوع برخی از مردم را ناراحت می کند که همیشه به همین شکل است».
 
     
  [ عکسهای بارسا ] : عکس روز: «لباس های بارسا از سال 1899 تا 2010».  
 
فرستنده CAPITAN در تاريخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۷:۴۶) (624 بار خوانده شده)
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
 
     
  [ آبی و اناری ها ] : «به زودی شما را خواهم دید»  
 
فرستنده تارا_تاج در تاريخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۶:۲۳) (496 بار خوانده شده)
آبی و اناری هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: تارا تاج / FCBarcelona.ir


در شبی که دربی حساس کاتالونیا برگزار می شد، اف سی بارسلونا جشن باشکوهی برای خداحافظی پپ گواردیولا ترتیب داده بود. این مراسم که قبل از شروع مسابقه آغاز شده بود، در طول بازی نیز ادامه داشت و پس از پایان بازی به اوج خود رسید. مربی بارسا در پاسخ به ابراز احساسات هوداران پرشمارش در نیوکمپ گفت: «شما هرگز مرا از دست نخواهید داد».

«این لحظات زیبا، هدیه بزرگ زندگی برای من است. 5 سال از بهترین دوران زندگیم را کنار شما بودم و از نمایش زیبای بازیکنانی که در اینجا می بینید همیشه لذت بردم. من با شماها هیچ تفاوتی ندارم. همه ما با هم برابریم. شاید من کمی از شماها به زمین بازی نزدیکتر بودم؛ فقط همین. نمی توانید خوشحالی مرا در این لحظه و در تمام مدتی که پیش شما عزیزان بودم را تصور کنید».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

«از همه شما صمیمانه تشکر می کنم، مخصوصا آنهایی که در این مدت به من نزدیکتر بودند. ما هر روز سخت تمرین می کردیم تا شما بتوانید از بازی ما لذت ببرید. همچنین از تک تک هوادارن حاضر در این جمعیت تشکر می کنم، اگر چه از نزدیک با هم رابطه ای نداشتیم، ولی حمایت آنها را همیشه احساس می کردم».
 
     
  [ گزارش بازی ] : بارسلونا 4-0 اسپانیول: وداع باشکوه.  
 
فرستنده تارا_تاج در تاريخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۲۸) (636 بار خوانده شده)
گزارش بازیمنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: تارا تاج / FCBarcelona.ir


آبی و اناری پوشان با شکست اسپانیول در نیوکمپ و به لطف چهار گل لیونل مسی خداحافظی باشکوهی برای پپ گواردیولا در آخرین حضورش در ورزشگاه خانگی شان رقم زدند.

اگر چه دو تیم نیازی به امتیازهای این بازی نداشتند، ولی آخرین حضور گواردیولا در نیوکمپ، 89044 هوادار را به این استادیوم کشانده بود. چهار گل مسی در آخرین وداع گوادریولا با نیوکمپ، شب خاطره انگیز و باشکوهی را برای هواداران مشتاق و مربی محبوب کاتالانها رقم زد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مسی آغازگر جشن ها بود

بازی منظم و ساختار یافته اسپانیول در دقایق ابتدایی مسابقه، ریتم بازی آبی و اناری پوشان را تحت تاثیر قرار داده بود و باعث شده بود بارسا مالکیت همیشگی توپ و میدان را نداشته باشد. این روند در 25 دقیقه ابتدایی بازی همچنان ادامه داشت تا اینکه مسی با یک ضربه آزاد دیدنی از فاصله چند متری محوطه جریمه، گل اول مسابقه را به ثمر رساند و یکبار دیگر نبوغ ستاره آرژانتینی بارسا بود که تفاوت دو تیم را رقم می زد. دو تیم نیازی به امتیازهای این بازی نداشتند اما دربی کاتالونیا همیشه حساسیت به خصوصی داشت و این موضوع از جنگندگی بازیکنان دو تیم کاملا مشهود بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <حال وسرگرمی> Fun &Love و آدرس funlove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1